Palautteet: T:mi Heikki Flink

4,3

/ 5

Perustuu 6 palautteeseen viimeisen vuoden ajalta


5

83 %

4

0 %

3

0 %

2

0 %

1

17 %


Vastasi kuvausta

4,3

(6)

Toimii odotetusti

4,3

(6)

Vastinetta rahalle

4,3

(6)

Toimitus/nouto

4,3

(6)

5

Erinomaisesti hoidettu kauppa. Heikki oli paikalla odottamassa meitä ja auttoi kaikessa mahdollisessa. Tuote oli jopa paremmassa kunnossa kuin ilmoituksessa oli. Erittäin hieno ja onnistunut kokemus kaikella tavalla. Kiitokset, oli ilo ostaa ja asioida.

ma 2.2.2026 klo 23.18