Palautteet: Rinta-Joupin Autoliike Oy
/ 5
Perustuu 441 palautteeseen viimeisen vuoden ajalta
5
50 %
4
20 %
3
11 %
2
7 %
1
13 %
Vastasi kuvausta
3,7
(441)
Toimii odotetusti
3,7
(441)
Vastinetta rahalle
3,8
(441)
Toimitus/nouto
4,2
(441)
1,5
Myyjä valehteli puhelimessa että tekniikka toimii kun kysyin. Mutta tosiasiassa vaihteisto piti kovaa ääntä. Auto palautettiin välittömästi mutta rahoja ei vaan ole kuulunut takaisin eli Huutokaupat.com pitää tahallaan rahoja sisällä joten aika paska maku jäi kokonaisuudessa.
ke 24.6.2026 klo 8.39
2
Pyörän laakeri jollottaa niin pirusti ei mainittu myynti ilmossa ilmastointi ei toimi jne reklamaatiota eteenpäi
su 21.6.2026 klo 22.57
2,3
Kohtuullinen kuvaus. Haettuani ymmärrän miksiben pyynnöistä huolimatta saanut valokuvia konehuoneesta. Lommo toisessa kyljessäkin puuttui kuvauksesta. Muutoin kohtuuullisen lähellä kuvausta oleva. Ennakkoon pyysin laittamaan renkaat auton kyytiin. Hakiessa vielä kysyin että onhan kyydissä . En tarkistanut vaan luotin sanaan. Ei olisi kannattanut. No liike toi renkaat sitten kun huomasin niiden puutteen.
ke 17.6.2026 klo 21.21
4,3
Hei, kaupat sujui hyvin tällä kertaa, korotukset tapahtui asiallisesti, ei ollut satasen tai parin korottajia, niinkuin usein on, vaan mentiin " normi panoksilla ". Autohan on ihan ookoo, pois lukien myyjän hieman virheellisesti laatimaa ilmoitusta, start stop järjestelmä herjaa erroria, ja myyjä oli laittanut ilmoon että sellainen autossa on, oletuksena silloin on että se myös toimii, samoin talvarit olis pitäny tsekata kaikki 4, edellinen omistaja jemmannut huonoimman vararengas koteloon, joka ei täyttänyt lain kirjainta, nämä olisi helppo ollut kirjata ilmoon, mutta muuten ihan asiallinen auto. Vaikka RJ on iso autoliike, heilläkin varmaan varaa palkata vaihtoautoihin asian tunteva myyjä, joka tsekkaa just esim. Kaikki 4 kausi rengasta läpi, usein huudan tonnin tai parin autoja, ja nämä renkaat ja listattujen varusteiden toimivuus on tärkeä asia, juuri tämän hintaluokan autoissa.
ti 16.6.2026 klo 22.07
2,8
Oli siinä enemmän vikaa kuin annettiin ymmärtää. En ole montaa rehellistä autokauppiasta tavannut.
ma 15.6.2026 klo 21.18
2,8
Kaupat sujui hyvin, samoin nouto. Ilmoitetuksessa oli jäännyt mainitsematta että syttyy heti vikavalo kun kaasua painaa ja auto tehoton. Tulppien ja puolan vaihdolla alkoi sentään toimia.
ma 15.6.2026 klo 19.30
2,3
Autoliike (Rinta jouppi) ei ollut ilmoittanut pahinta vikaa ollenkaan. Aika pettymys. Kuka tahansa joka sillä pienenkin lenkin käynyt ajamassa on varmasti kuullu, kun kauhee jurina takaa, eli laakeri, vetoakseli tai takaperä sökö. ( en vielä ole ehtinyt tutkia tarkemmin) Eli sitä ei ole voinut olla huomaamatta. Eikä myöskään sitä, että moottorissa ei öljytikku ees kastunut, ja jäähytin nestettä ei myöskään ollut. (Öljyä piti laittaa 1,5l ja jäähytinnestettä 2l, ennen kuin uskalsi käyntiin kokeilla) No mutta eipä tämä ole ainoa tapaus. Vuosia sitten huusin Kamuxilta auton, ja siinä ei ollu puoliakaan vakavista vioista ilmoitettu, että toivoisin rehellisyyttä enemmän ilmoituksiin. Ja toinen juttu on noutokulut. Aivan perusteettomia, tässäkin 199€. ei liike tee mitään noudon eteen, kaikki paperityötkin hoidettu jo etukäteen.
ma 15.6.2026 klo 10.12
5
Auto oli mitä kuvissa ja teksteissä luvattiin. Sujuvat kaupat.
su 14.6.2026 klo 11.29
1
Hei! Matkustin Helsingistä Jyväskylään noutamaan huutamaani autoa, Citroen C4 Picasso, Kohdenro; 6320065 Auto ei vastaa ilmoitusta, ja siinä on vakava moottorivika, jonka vuoksi en voinut ottaa autoa vastaan, vaan perun kaupan. Auto savutti runsaasti mustaa savua, kulutti öljyä 2l/100 km, autossa myös talvirenkaat alla. Auto ei ollut ajokunnossa. Ilmoituksessa olisi pitänyt lukea, että auto on korjattava. Auto on Jyväskylässä, Rinta-Jouppi Oy:llä. Ystävällisesti, Paavo
la 13.6.2026 klo 17.09
3
Kaupat sujui helposti, tuotteen vian kuvas puutteellinen. Tarkempi kuvaus olisi vaikuttanut ostoon
pe 12.6.2026 klo 18.41
4,5
Kohde vastasi kuvausta hyvin ja toimii, eli olen tyytyväinen. Nouto oli monen sadan km päästä paikkakunnalta jossa en ollut koskaan edes käynyt, ja chatissa kysyminen tuotti melkein vittuilua, että 'onhan sulla puhelimessa maps', mutta ilokseni vihdoin paikalle päästyäni oli vastassa oli asiakaspalvelun osaava myyjä, josta tuli heti luottavainen ja positiivinen mieli.
pe 12.6.2026 klo 7.41
2,5
No joo, mistä aloittaisi, miinukset! en ymmärrä kuka tämän ilmoituksen on tehnyt.ei ollut varmaan ajanut autoa, etupyörän laakeri huutaa niin että saa olla kuulosuojaimet päässä kun ajaa yli 50 km/ h,etujarru satula irti liukutapeista ei ollut edes ruuveja paikalla? Radio näyttö 5 min jälkeen pimeä Plussat! Nouto,hyvä asiakaspalvelu,siinä oli Juha Ruuskanen (rahdin metsästäjät,YLE Areena) jonka tunnistin,mukava mies,juteltiin niitä näitä,oli myynti ilmoitus 2 renkailla,myyjä lupasi toimittaa talvirenkaat kun edellinen auton omistaja toimittaa renkaat liikkeeseen,ja näin toimittiin, vielä soitettiin, että mikä oli toimitus osoite,hyvä palvelu.
ke 10.6.2026 klo 17.35
5
Päällisin puolin tuote vastaa sitä mitä on mainostettu. Luvatut asiat pitää paikkansa. Lähtee käyntiin, on siisti kuntoinen jne. Vielä ei pysty sanomaan tarkemmin kun ei ole lunta eikä pääse ajamaan, mutta eiköhän siinä ole rahalle vastinetta.
ti 9.6.2026 klo 23.17
3,5
Kohteeseen oli kirjoitettu tiputtaa öljyä. Auton käydessä se ei tiputa vaan valuttaa öljyä, joten auto oli pakko viedä heti korjaamolle, ei ajokelpoinen eli auto olisi pitänyt myydä merkillä korjattavaksi. Onneksi tilasin autolle kuljetuksen enkä lähtenyt sitä itse hakemaan. Muutoin auto hyvin kuvattu, hyvä asiakaspalvelu ja asioidenhoito myyjäliikkeellä.
ti 9.6.2026 klo 20.56
1
Tosi huono kokemus en suosittele teitä kenellekään, olette huijanut minua, ette ole ilmoittanut auton viat ollenkaan siinä on tosi paljon vika.
la 6.6.2026 klo 22.16
5
Auto oli kuvausten mukainen.
pe 5.6.2026 klo 7.03
5
Auton kuvauksessa oli mainittu moottorin vikavalo. Muut virheet/ominaisuudet kävivät ilmi koeajolla, jonka myyjä järjesti nopealla aikataululla. Myös luovutus kävi nopeasti. Miinusta voisin antaa koska puuttui mahdollisuus maksaa luottokortilla, mutta tämä siis Huutokaupat.comin puute.
to 4.6.2026 klo 14.00
5
Kaikki toimi kyllä hyvin mutta olisi ollut hyvä jos kesärenkaat olisi ollut alla. Muuten todella hyvin meni
to 4.6.2026 klo 10.37
4,8
Car is in nice condition considering the price paid for it. Pick up was friendly and easy.
ke 3.6.2026 klo 21.37
4,5
Kaikki sujui miten oli sovittu
ke 3.6.2026 klo 7.41
2
Kaupat sujui hyvin, mutta autossa ei pelaa ilmastointi. Olen ollut yhteydessä Huutokauppa comiin mutta heillä ei homma tunnu toimivan, koska 27.5 tein reklamaation ja vieläkään eivät ole kerinneet vastata kyseiseen reklamaatioon.....1.6.2026.
ma 1.6.2026 klo 19.44
5
Myyjä oli asiallinen ja todella avulias. Auto täytti kaikki odotusarvot ja kuvittelin hakevani huomattavasti huonompaa yksilöä. Uskomattoman hyvä oli auto ja myyjää suosittelen kenelle vaan.
ma 1.6.2026 klo 7.49
3
Jos auto seisoo muutaman päivän ja sitten käynnistää sen, pakoputkesta tulee paljon sinista savua.
ma 1.6.2026 klo 7.11