Palautteet: Pirkanmaan Autocenter Oy
/ 5
Perustuu 5 palautteeseen viimeisen vuoden ajalta
5
60 %
4
10 %
3
5 %
2
25 %
1
0 %
Vastasi kuvausta
3,8
(5)
Toimii odotetusti
4,2
(5)
Vastinetta rahalle
4
(5)
Toimitus/nouto
4,2
(5)
2,5
Koneessa ei ollut öljyä lainkaan, etupyörän laakerit jollotti molemmat heti parkkipaikalta ajaessani pois, tämän on varmasti huomannut jos autoa on koeajettu liikkeen toimesta. Kone savuttaa todella paljon. Vähän oli jäänyt viat kertomatta tuolla kuvauksessa. No auto nyt korjaamolla että saa sen ajettua 142km matkan kotiin, laakerit edessä oli aivan loppu. Koneen savutusta tutkitaan vielä, onko moottorikin aivan paskana.
pe 19.6.2026 klo 9.57
2,8
Auto oli melkein ilman öljyjä 500km matkaa varten. Toinen myyjistä huuteli vastaan että autossa on öljyä vaikka sanottiin että tikku on aivan kuiva. 0,5dl öljyä antoivat matkaan kyllä. Piti huolto asemalle kävellä hakemaan omat öljyt. Lisä yllätyksenä auto vuotaa kuskin paikalle glyserolia aika ajoin. Auto oli toisin sanoen jätetty ja unohdettu myyntiä odottamaan.
su 16.11.2025 klo 13.18