Palautteet: Kotkan Kaupunki

2,1

/ 5

Perustuu 2 palautteeseen viimeisen vuoden ajalta


5

0 %

4

38 %

3

0 %

2

0 %

1

63 %


Vastasi kuvausta

2,5

(2)

Toimii odotetusti

2,5

(2)

Vastinetta rahalle

1

(2)

Toimitus/nouto

2,5

(2)

1

Laite olikin rikki. Korjaajan käynti & vian arvio maksoi 200€ ja uusi osa töineen 350€. Eli 20 vuotta vanhalle laitteelle tulikin hintaa järjettömän paljon! Lämpötilansäädin rikki, joka todettiin HETI kun laitoimme pistokkeen seinään. Eli olisi ollut todettavissa jo paikan päällä myyntiin laittaessa. Erittäin pettynyt ostokseen! Paikan päällä vielä sanottiin laitteen toimivan 99% varmuudella. Plus tulimme hakemaan laitteen Kotkasta Espoosta asti. En voi suositella tätä ostoskanavaa luotettavasti kenellekkään.

ma 15.6.2026 klo 21.58

3,3

Ostin ja maksoin 2 jääkaappia. Sain vain yhden, toinen oli hävinnyt. Olen lähettänyt asiasta reklamaation, mutta tuloksetta. En ole tyytyväinen asian hoitoon ja kauppaan

ma 15.6.2026 klo 9.45