Palautteet: Oulun Rakennuslasi Oy

4,2

/ 5

Perustuu 5 palautteeseen viimeisen vuoden ajalta


5

75 %

4

5 %

3

0 %

2

0 %

1

20 %


Vastasi kuvausta

4,2

(5)

Toimii odotetusti

4

(5)

Vastinetta rahalle

4,2

(5)

Toimitus/nouto

4,2

(5)

1

En ole saanut toimitusta joten en tiedä muuta kuin ,että ne oli pakattu paremmin viime viikolla ,mutta Ei ole lähetetty?

ma 8.6.2026 klo 14.58

5

Nouto sujui loistavasti, myyjä auttoi lastauksessa ja tuote oli hyvin pakattu.

la 23.5.2026 klo 21.16

5

su 8.2.2026 klo 17.25

4,8

Valitettavasti kahvalaatikko oli erillinen paketti ja se ei ollut ovi paketissa. Nyt se sitten seikkailee kun se meni kuljetuksen mukana Helsinkiin. Pikku vinkki pakatkaa se oven kanssa samaan pakettiin niinkuin saunanoven tarvikkeet on pakattu

su 1.2.2026 klo 9.27