Palautteet: Mestarilattia
5
/ 5
Perustuu 1 palautteeseen viimeisen vuoden ajalta
5
100 %
4
0 %
3
0 %
2
0 %
1
0 %
Vastasi kuvausta
5
(1)
Toimii odotetusti
5
(1)
Vastinetta rahalle
5
(1)
Toimitus/nouto
5
(1)
5
Ei ensimmäinen, eikä varmasti viimeinen kauppa tästä yrityksestä. Kaikki sujui sulavasti. Kun maksoit niin tuntus että jo hetken päästä kuski soitti ja sanos että mihin toimitetaan ;)...Kiitos TAAS! Suosittelen, vahvasti ja lämpimästi.
ma 15.6.2026 klo 6.54