Palautteet: Mestarilattia

5

/ 5

Perustuu 1 palautteeseen viimeisen vuoden ajalta


5

100 %

4

0 %

3

0 %

2

0 %

1

0 %


Vastasi kuvausta

5

(1)

Toimii odotetusti

5

(1)

Vastinetta rahalle

5

(1)

Toimitus/nouto

5

(1)

5

Ei ensimmäinen, eikä varmasti viimeinen kauppa tästä yrityksestä. Kaikki sujui sulavasti. Kun maksoit niin tuntus että jo hetken päästä kuski soitti ja sanos että mihin toimitetaan ;)...Kiitos TAAS! Suosittelen, vahvasti ja lämpimästi.

ma 15.6.2026 klo 6.54