Feedback: RK Realisointi

4

/ 5

Based on 442 feedbacks from the past year


5

60 %

4

14 %

3

6 %

2

5 %

1

15 %


Matched description

4

(442)

Works as expected

3,9

(442)

Value for money

3,8

(442)

Delivery/pickup

4,4

(442)

3,5

En vielä ole ehtinyt testata, mutta ainakin toimitus meni pahasti pieleen. Tuote toimitettiin postikonttoriin, joka sijaitsi naapurikunnassa, eikä omassa. Samasta yrityksestä ja samaan aikaan tilattu toinen tuote tuli eri osoitteeseen. Miksi näin, vaikka molempien tuotteiden lähetykset oli tilattu samasta paikasta, samaan aikaan ja kuljetus maksettu kotiin kotiin asti? Siitä huolimatta molemmista piti maksaa lähetyskulut erikseen, vaikka ne olisi voinut toimittaa samalla kertaa molemmat. Yhteistoimituksena ne eivät ehkä myöskään olisi eksyneet toisistaan?

to 25.6.2026 klo 23.38

Moikka! Tälle kohteelle ei oltu ilmoituksella luvattu kotiintoimitusta, vaan toimitus Matkahuollon pisteeseen. Jos piste on täynnä, ikävä kyllä paketti siirtyy seuraavaan lähimpään vapaana olevaan pisteeseen. Jos kohteelle on luvattu kotiintoimitus, on se erikseen mainittu ilmoitustekstissä. Aurinkoista viikonloppua!

RK Realisointi

pe 26.6.2026 klo 15.43

4

Kaupat sujuivat sovitusti ja tavara ok.

to 25.6.2026 klo 15.15

Mukava kuulla, kiitokset sinne!

RK Realisointi

pe 26.6.2026 klo 15.40

3

Helposti sujui, akku kestää todella vähän aikaa

ke 24.6.2026 klo 9.31

Kiitos palautteestasi. Harmillista ettet ole kaikilta osin tyytyväinen kauppoihin.

RK Realisointi

ke 24.6.2026 klo 11.38

1,3

Koen , että minua on huijattu, haluan purkaa kaupan. Teltta ei vastaa kuvattua , ts. se ei ole 2-3 hengelle. Teltan leveys ei vastaa ilmoitettua , vaan on huomattavasti kapeampi. Miten menetellään , haluan purkaa kaupan?

ti 23.6.2026 klo 18.35

Harmillista kuulla ettet ole tyytyväinen kauppoihin. Huutokaupat.comin asiakaspalvelu on ollut sinuun yhteydessä asian hoitamiseksi. Mukavaa viikon jatkoa!

RK Realisointi

ke 24.6.2026 klo 11.37

2,8

Tuote tuli nopeasti mutta olihan se vähän heikkolaatuinen. Mutta eipä tällä rahalla voi saada kovin hyvää laatua. Pakkaus- ja toimituskulut suhteettoman kalliit

ti 23.6.2026 klo 8.01

Kiitos palautteestasi. Harmillista kuulla ettet ole kaikilta osin tyytyväinen. Kesäistä viikon jatkoa!☀️

RK Realisointi

ti 23.6.2026 klo 13.16

4,8

hyvä katos* 2. ne sai hienosti yhdistettyä yhdeksi isommaksi katokseksi.

ma 22.6.2026 klo 13.38

Hieno homma. Kiitos sinulle kaupoista ja palautteestasi!😊

RK Realisointi

ma 22.6.2026 klo 14.03

4,5

Kauppa sujui hyvin

su 21.6.2026 klo 19.12

Loistavaa! Kiitokset sinulle!😊

RK Realisointi

ma 22.6.2026 klo 14.03

5

Hyvin meni

la 20.6.2026 klo 21.56

Kiva kuulla! Kiitos sinulle kaupoista!☺️

RK Realisointi

ma 22.6.2026 klo 14.03

1,3

Hei. Älykellon sovellutus ei ole saatavilla android puhelimeen. Eli sormus on käyttökelvoton. Rahat meni hukkaan. T. Juhani

pe 19.6.2026 klo 22.07

Harmillista kuulla ettei tuote ollut sopiva. Kuluttajilla on palautusoikeus käyttämättömille tuotteille ja voit tarvittaessa olla yhteydessä Huutokaupat.comin asiakaspalveluun. Mukavaa viikkoa!

RK Realisointi

ma 22.6.2026 klo 14.02

1,3

Kaupathan suju hyvin mutta tuote täysin eri mitä mainos kuvissa

ti 16.6.2026 klo 12.48

Pahoittelut sinulle tapahtuneesta. Asia on selvityksessä Huutokaupat.comilla ja saamme tämän kuntoon. Hyvää juhannusviikkoa!

RK Realisointi

ke 17.6.2026 klo 11.43

2,5

The item came normally by post, although the quality of the item is absurdly horrible. The pots were way thinner than anything I have ever seen in my hole life. The only thing 100% good was the delivery. The pictures show clearly another set of pots that are just looking similar on the lids.

ma 15.6.2026 klo 14.45

Sorry to hear that you were not completely satisfied with the item. However, it's nice to hear that the delivery went very well! Have a sunny Tuesday!☀️

RK Realisointi

ti 16.6.2026 klo 9.33

1

Hain auton perävaunulla laitteen Ylöjärveltä kiristin kolmella teidän mukaanne vahvoilla kuormaliinoilla yksi meni poikki 60 km matkan jälkeen toinen on myös murtumassa . Ei noihin voi luottaa ollenkaan eivät täytä edes 2500 kg luokkaa . Viallinen erä.

ma 15.6.2026 klo 10.03

Voi ei, ikävä kuulla että tuotteiden kanssa on tullut ongelmia. Tarvittaessa olethan yhteydessä Huutokaupat.comin asiakaspalveluun. Mukavaa kesää!☀️

RK Realisointi

ma 15.6.2026 klo 12.53

1,8

Akku ei riitä kuin reiluksi päiväksi ja softa on lelu.

su 14.6.2026 klo 18.04

Ikävä kuulla ettet ole kaikin puolin tyytyväinen kauppoihin. Mukavaa kesää!

RK Realisointi

ma 15.6.2026 klo 12.52

2,5

Imuri on varmaan suoraan Kiinasta, surkea laatuinen kevyt muovilaatikko, jonka johto on puolet lyhyempi kuin kuvauksessa, joten edes yhtä huonetta ei pysty imuroimaan ilman jatkojohtoa. Postimaksut suhteettoman kokoiset noin pienelle paketille. Meni rahat täysin hukkaan.

su 14.6.2026 klo 11.01

Todella harmillista kuulla ettet ole tyytyväinen kauppoihin. Mikäli tuotteessa on vikaa, voit olla yhteydessä Huutokaupat.comin asiakaspalveluun. Mukavaa kesää sinne!☀️

RK Realisointi

ma 15.6.2026 klo 12.51

3,3

Kaupat sujuivat hyvin

su 14.6.2026 klo 10.32

Hieno homma! Kiitos sinulle!🤗

RK Realisointi

ma 15.6.2026 klo 12.49

5

Tuote on myyntikuvauksen mukainen. Hinnan määrää ostaja huudollaan. Toimitus tapahtui nopeasti ja Matkahuolto kertoi jo ilmoituksellaan kummasta, saman osoitteen, "laatikkokaapista " lähetys on noudettavissa. Ei siis tarvinnut enää pyydellä tarkennusta noutokaapista. Samassa osoitteessa, on siis kaksi Matkahuollon "noutokaappia". Yksi osuuskaupan ulkoseinällä, ulkopuolella ja toinen sisällä osuuskaupassa. Erona on, että toinen toimii kuudella tunnusnumerolla ja toinen kahdeksalla tunnusnumerolla.

la 13.6.2026 klo 23.30

Loistava kuulla että homma toimi kaikin puolin. Kiitokset sinulle kaupoista ja leppoista kesää!☀️

RK Realisointi

ma 15.6.2026 klo 12.48

4

E99 Drone on hauska lennättää, mutta kameran ominaisuudet jättävät toivomisen varaa. Myöskään zoom ei ole aito 50x vaan 5x Android-sovelluksessa HFUFO.

la 13.6.2026 klo 8.04

Kiitos palautteestasi. Mukavaa kesää!☀️

RK Realisointi

ma 15.6.2026 klo 12.47

5

Hyvä hinta, nopea postitus

to 11.6.2026 klo 22.13

Loistava juttu! Kiitokset kaupoista!🤗

RK Realisointi

pe 12.6.2026 klo 12.34

2,3

Hei. Lehtipuhallin sopii lapsille, opiskelemaan pihahommia

ke 10.6.2026 klo 16.53

Harmillista että olet tyytymätön kauppoihin. Mukavaa kesää!☀️

RK Realisointi

to 11.6.2026 klo 11.53

5

Tuote on kuvaillun mukainen,eli kaikki meni niinkuin pitikin.KS

ti 9.6.2026 klo 20.28

Loistavaa! Kiitokset kaupoista sinulle!🤗

RK Realisointi

ke 10.6.2026 klo 11.03

3,5

ei ole tullu peittoja

ti 9.6.2026 klo 18.56

Vilpittömät pahoittelut viivästyneestä toimituksesta meillä sattuneesta virheestä. Laitamme paketin tänään matkaan! Mukavaa viikon jatkoa!😊

RK Realisointi

ke 10.6.2026 klo 11.02

4,8

Kaupathan sujui hyvin,ja niin sujui toimituskin,ikäväkseni vain huomasin että sama tuote löytyy Temustakin,ja oli tismalleen sama,ja suunilleen kymmenen euroa halvemmalla se olisi minulle tullut, Matkahuollon toimittamana niinkuin tämäkin tuli,samaan paikkaan automaattiin.Että se siitä tavarasta.

ti 9.6.2026 klo 10.35

Harmillista kuulla ettet ole kaikilta osin tyytyväinen kauppoihin. Mukavaa viikon jatkoa sinne suunnille!☀️

RK Realisointi

ti 9.6.2026 klo 11.58

2

Tuote ei vastannut huutokaupat.com sivulla ollutta kuvaa ja kasaaminen ei onnistunut, koska tuotteessa oli kiinnityspisteet väärin.

ti 9.6.2026 klo 10.26

Ikävä kuulla ongelmista tuotteen kanssa. Huutokaupat.comin asiakaspalvelu onkin ollut sinuun jo yhteydessä asian hoitamiseksi. Mukavaa viikon jatkoa!☀️

RK Realisointi

ti 9.6.2026 klo 11.57

1,5

Tuote oli rikki eikä kukaan vastaa palaukseen. Ei huutokaupat.com eikä Myyjä. Kyseessä kuitenkin arvokas ostos.

ti 9.6.2026 klo 9.02

Ikävä kuulla että tuotteen kanssa on esiintynyt ongelmia. Huutokaupat.comin asiakaspalvelu on ollut sinuun yhteydessä sähköpostitse asian selvittämiseksi. Mukavaa viikkoa!

RK Realisointi

ti 9.6.2026 klo 11.56

1,8

Kaupat sujui hyvin mutta tuote jotain kiinan romua ja toiseksi valmiiksi rikki Ettekö voisi estää huonojen tuotteiden myyjiä heillä hyvät kuvat jotka valehtelee tuotteen ja vielä perivät kolmen kympin lähetys kulut. Sama on teijän kulujen kanssa halpa tuotw nousee 200 sataa ei hyvä

ma 8.6.2026 klo 18.42

Ikävä kuulla että olet pettynyt kauppoihin. Huutokaupat.comin asiakaspalvelu on ollut sinuun yhteydessä sähköpostitse. Mukavaa viikkoa!

RK Realisointi

ti 9.6.2026 klo 11.55

5

Nopea toimitus.

ma 8.6.2026 klo 11.07

Tosi kiva kuulla kohteen saapuneen sinulle pikaisesti!🙌

RK Realisointi

ma 8.6.2026 klo 12.44

3,3

Tuote seloste ei vastannut tutetta

su 7.6.2026 klo 13.30

Harmin paikka, ikävä kuulla. Olethan yhteydessä Huutokaupat.comiin, jos asia vaatii lisäselvitystä.💪🏻 Mukavaa viikon alkua!

RK Realisointi

ma 8.6.2026 klo 12.44

5

hyvin sujuivat

su 7.6.2026 klo 10.20

Onpas mukava kuulla! Kiitos sinulle ja leppoisaa uutta viikkoa!😊

RK Realisointi

ma 8.6.2026 klo 12.43

5

hyvin

su 7.6.2026 klo 7.16

Kiitokset sinulle kaupoista!

RK Realisointi

ma 8.6.2026 klo 12.43