Feedback: Trading Outlet

4,3

/ 5

Based on 549 feedbacks from the past year


5

67 %

4

14 %

3

8 %

2

2 %

1

9 %


Matched description

4,4

(549)

Works as expected

4,1

(549)

Value for money

4,2

(549)

Delivery/pickup

4,4

(549)

3

Kaupat sujui hyvin ja toimitus oli nopea, muusta ei vielä tiedä kun tuote on vielä paketissa.

to 25.6.2026 klo 9.03

3

Tuotetta ei ole kasattu tai testattu vielä. Kaupat ja kuljetus oli hyvä.

to 25.6.2026 klo 8.48

1

Rahat lähti mutta tuotetta ei ole näkynyt. Ei tullut 3-8 päivässä? Ei pitäsi käyttää postin palvelua. Nyt tavara seissyt 5 päivää postin varastossa Seinäjoella eilen oli jakelu päivä, eivät tuoneet. Rahat piti toimittaa 24 h sisällä ja myyjän ei pidä sitä lähettää samassa ajassa. Miksi mikä etuoikeus se myyjällä on? Eli kaikki on mennyt perheelleen tässä kaupassa. Muualta on kyllä lähtenyt välittömästi seuraavana arkipäivänä. Mutta ehkä posti tuo rikkinäisen paketin torstaina? Olen skeptinen, postin kautta ei pitäsi lähettää mitään jonka toivoisi olevan perillä muutamassa päivässä.

ke 24.6.2026 klo 22.26

Hei, kiitos palautteestasi. Arviomme jakelua-ajasta on 3-8 arkipäivää ja siihen vaikuttaa vahvasti nuo Postin ajopäivät. Seurannan mukaan on tosiaan sovittu jakelusta teille eiliselle ja lähetystä ei ole toimitettu. Olen todella pahoillani tästä viivästyksestä. Olin yhteydessä Postin asiakaspalveluun ja yritän saada nopeasti vastauksia sieltä.

Trading Outlet

to 25.6.2026 klo 8.53

4

Laitetta ei ole vielä testattu, mutta kaupat ja kuljetus oli hyvä.

ke 24.6.2026 klo 21.34

5

Muutama päivä meni että lähetys laitettiin toimitukseen, saapui kotiportaille asti. Siellä oli mitä pitikin

ke 24.6.2026 klo 21.02

3,5

Kaupat sujui hyvin, mutta jääkaappi toimi vain 2h. joten paniikki tuli. Takuu ilmoituksen olen tehnyt

ma 22.6.2026 klo 10.24

5

laite tuli ajallaan alkuperäisessä paketissa ja hyvin pakattuna. öljyä ja bensaa sisään ja veto. ekalla käyntiin ja akku täyteen. hyvin toimii ja suosittelut.

la 20.6.2026 klo 10.02

5

Kaivuulaite johon laitoin kerralla hinnan minkä maksan, kauppa kerralla selvä ilman kolikko nousuja! Toimitus tosi nopea.

pe 19.6.2026 klo 1.07

5

Hyvin meni kaupat. En ikinä osta muuta kuin niitty leikkurin. Naapuritkin ihmeissään kun heinä kaatuu helposti.

to 18.6.2026 klo 8.04

4,3

Toimitus reilusti myöhässä sovitusta ajasta.Ei ole kiva odotella kun on muutakin tehtävää muualla. Mutta asiallahan oli Posti.....

ke 17.6.2026 klo 23.10

4

Kaupat suju hyvin ,tuotteesta en osaa sanoa mitään kun ei olla vielä pakettia aukaistu.

su 14.6.2026 klo 7.10

4

Trampoliini vaikuttaa hyvälaatuiselta ja toimivalta. Miinusta saa toimitusaika joka oli 11 pvää. Mökille kuljetus ja kuljettajalle plussat vaikka oli isompi jakeluauto ja kääntyminen haasteellista

to 11.6.2026 klo 18.46