Feedback: SAKA Finland Oy

3,6

/ 5

Based on 633 feedbacks from the past year


5

39 %

4

23 %

3

13 %

2

10 %

1

16 %


Matched description

3,4

(633)

Works as expected

3,4

(633)

Value for money

3,5

(633)

Delivery/pickup

4,1

(633)

1

Olen kyllä heti muutaman päivän oston jälkeen yrittänyt kaupan purkua tuote ei vastannut millään lailla ilmoitusta ostamani auto ei ole tieliikenne kelpoinen eikä sillä voi ajaa sanoisin jopa hengen vaarallinen olen kyllä tehnyt siitä reklamaation voisin jopa myyjää syyttää tietoisesta valehtelusta/hujauksesta. Jos asia ei ratkea perjantaihin mennessä annan asian hoidettavaksi muille tahoille josta myyjälle tulee hyvin isot kustannukset. Veli-Pekka Laulainen

to 25.6.2026 klo 4.36

1

Auto on vaihteistovikainen, ja myytiin ehjänä. Lämpinä vaihteisto ei toimi normaalisti ja oireilee...

ke 24.6.2026 klo 20.03

1

Automaatti Autossa oli vaihdelaatikko vika.

ke 24.6.2026 klo 9.15

5

ti 23.6.2026 klo 9.25

3

Jos ei katsota pelkkiä tähtiä, niin kokonaisuus oli erinomainen! Sattumalta autoon tuli monia vikoja huutokaupan päättymisen jälkeen. Hyvässä yhteisymmärryksessä liikkeen kanssa kuitenkin saatiin kompromissi sovittua. Erittäin tyytyväinen asiointiin myyjän kanssa.

ma 22.6.2026 klo 10.18

4

la 20.6.2026 klo 20.27

4

Edullinen ostos vielä pakollisten korjaustoimienkin jälkeen. Juu

la 20.6.2026 klo 13.38

3

Kohteen kuvauksessa luki että kahdet renkaat- oli 3 talvirengasta...pakoputken vuotamisesta ei lukenut mitään ja sitä ei taatusti voi olla huomaamatta.

la 20.6.2026 klo 9.01

5

Kaikki sujui kuten pitääkin.

la 20.6.2026 klo 7.56

4,8

Reilu peli, reilu meininki.

la 20.6.2026 klo 0.19

3

Sakan henkilökunta oli hyvin tylyä kun autoa hain. Kerroin mitä autoa olen tulossa hakemaan niin tarkistivat henkilötiedot ja antoivat avaimet ja myyjä tokaisi vaan että auto löytyy tuolta takapihalta. Etsi sieltä. Kävin vielä kysymässä huoltokirjaa ja muita rekisteröintidokumentteja mutta mitään ei kuulemma ollut.

pe 19.6.2026 klo 22.53

5

Auto oli parempi kuin odotin.

pe 19.6.2026 klo 18.58

1

Tästä ilmoituksesta tuli todellakin huijattu olo. Autossa oli lukemattomia vikoja mitä ei ollut ilmoitettu ja minkä amatöörikin olisi huomannut. Olen ostanut varmaan 100 autoa ja tämä oli ylivoimaisesti huonoin kokemus en vaan voi ymmärtää kuka tekee tuollaisia ilmoituksia. Aivan uskomaton suoritus mutta onneksi auton sai palauttaa huutokaupoille.

pe 19.6.2026 klo 17.11

2,5

Autossa oli vikaa

pe 19.6.2026 klo 8.58

5

Auto oli vähintään niin hyvässä kunnossa kuin myyjä kertoi. Kuvia oli paljon ja ne oli hyviä.

to 18.6.2026 klo 20.10

4,5

to 18.6.2026 klo 10.29

4,3

Kaikki sujui hyvin ja kohde toivottavasti toimii.

ke 17.6.2026 klo 17.44

4,3

Overall, the item is working fine, but there is a very bad rust near the diesel nozzle, and the car key button is missing.

ma 15.6.2026 klo 22.14

1,5

Kohde ei todellakaan vastannut kuvausta😡ilmoittamattomia vikoja ohjauspylvään ristikkonivelet sökönä, ilmastointilaitteen laakeri samoin. Pitäisi jo lyhyellä koeajolla huomata. Ja vielä ajoneuvoveroa maksamatta 10e Eli nouto kyllä sujui siihen se sitten jäikin. Etenkin tuo ohjauspylvään vika oli jopa vaarallinen, viat todettu korjaamolla ja ovat kyllä todellisia isoja vikoja jotka kyllä pitäisi ilmoituksessa kertoa.

su 14.6.2026 klo 9.05

3,3

Auto oli sellainen, kuin kuvauksessa kerrottiin. Avaimet kuitenkin oli hukassa, kun yritin noutaa auton. Toisella yrityksellä nouto onnistui, mutta avaimia löytyi vain yksi. Piti ilmoituksen mukaan olla kaksi avainta. Kysyin missä toinen, niin ohjeistettiin tekemään reklamaatio huutokaupoille.

pe 12.6.2026 klo 23.10

4,8

Sitä saa mitä tilaa =)

pe 12.6.2026 klo 21.33

3,5

Kaupat sujuivat asianmukaisesti.

pe 12.6.2026 klo 19.11

1

Ei kyllä vastannut. Auto ilmeisesti kolaroitu,renkaat olivat ihan kankailla hyvä etteivät räjähtäneet hakumatkalla,mikään navi,kamera,radio ei toimi. Eli todella huijattu olo. En olisi uskonut autoliikkeen myyvän moista pommia,kun kauheasti kehuttiin renkaat ym.

pe 12.6.2026 klo 18.10

4

Kaikinpuolin OK

pe 12.6.2026 klo 11.30

2,3

Vikoja ei ollut ilmoitettu

to 11.6.2026 klo 11.00

3,5

Myyjä oli asiallinen ja palvelualtis, kävi minut ja Isäni hakemasta asemalta Saksalle siitä kymppi myyjälle! Lähdin ajelemaan moottorista palaneen hajun ajoin Mäntsälän St1 aukasin konepellin tarkistin öljyt tikkun alamerkki juuri kastui vois sitä sen verran kahtoa ilmän öljyä lähetetä ajamaan oli Saksan kunto tarkistus tehty luulin joku ulkopuolinen tehnyt oli siitä maininta täyttä puppua koko paperi on! Litran sain ostettua öljyä matka jatkui näytti syövän 450 km pääsin kotia näytti vuotavan jostakin öljyläikkä tuli auton alle aamulla tarkistin jatkuva vuotlo on en aivan tyytyväinen oo ootin parenpaa kuntoa näyttö syövän öljyä pari merkkiä vaikeni mittatikku alaspäin toivottavasti ei tule kalliiksi maalipinta oli hyvä ja sisältä hyvin pidetty moni kakku päältä kaunis voin sanoa tästä opelista!!!! ps . Vanteista puuttui Opelin lokot myyjälle soitin ei tainnut löytyä ei oo mitään kuulunut niistä!?!? TV. Juhani Eronen. Haapajärvi

ke 10.6.2026 klo 23.10

4,3

Hyvät kuvat korin vaurioista. Muut viat olisi voinut kertoa tarkemmin, kuitenkin 30min korjattavia (valot)

ke 10.6.2026 klo 21.12

3,5

BMW arvostelu/ puutteet -kuskin penkin kallistuksen vaakaosan sähkö säätö ei toimi napista, penkki jäänyt yhteen asentoon. Liikkuu eteen ja taaksepäin, välillä ylös nosto ja lasku toimivat. (tämä oikeastaa rasittavin ajoasennon takia) -herjaa iskunvaimennusta välillä, tullut useamman kerran ilmoitus. -takana epäilyttävän näköinen sähköjohto viritys, olikohan tästä lisätietoa? -lisäksi konehuoneessa ilmeisesti tehty lisämaadoitus. -Moottoriöljyn alaraja hälytys syttyi viime viikolla. -Yksi rengas oli sisäreunasta ihan kulunut, en muista oliko tästä kuvaa ilmoituksessa erikseen. Oliko edellä olevista viosta, mahdollista saada hyvitystä? Kuvia tähän en saanut liitettyä.

ke 10.6.2026 klo 19.57

3,8

+ Auton sai nopeaa kun haki liikkeestä ja kaupat oli selkeät ja yksinkertaiset + Auto toimi moitteettomasti ajomatkan kotia Porvoosta Rovaniemelle - ilmotuksessa puutteita (Helman ruostevauriot ja Mittarivalojen toimimattomuus) näistä ei ollut mainintaa - kiven iskeymä apparin puolella ilmotuksen mukkaan (oli kuskin näkökentässä)

ke 10.6.2026 klo 9.08

4,8

Loistavasti sujuneet kaupat. Auto oli ikäisekseen todella siisti niin sisältä kun päältä. Ensimmäisen pesun jälkeen paljastui pieniä naarmuja maalipinnasta, mutta ei mitään vakavaa. Kaiken kaikkiaan olen todella tyytyväinen niin kaupantekoprosessiin kuin itse autoon. Kiitokset Joensuun Sakalle, erityisesti Henrille hyvästä kommunikaatiosta :)

ke 10.6.2026 klo 7.54

4,8

Kaikki sujui hyvin

ti 9.6.2026 klo 21.54