Feedback: Rantakone Oy
/ 5
Based on 4 feedbacks from the past year
5
63 %
4
19 %
3
0 %
2
13 %
1
6 %
Matched description
4
(4)
Works as expected
4
(4)
Value for money
4
(4)
Delivery/pickup
4,8
(4)
5
Kaikki meni niinkuin sovittu ja noutokin onnistui aukioloaikojen ulkopuolella👌
pe 5.6.2026 klo 12.36
5
Rantakoneen kanssa oli mukava toimia, kotiintoimitus hoitui helposti. Toivottavasti mönkijä myös yhtä hyvä, en ole vielä päässyt testailemaan.
pe 29.5.2026 klo 8.22
2,3
Jos savolainen kauppias sanoo että liikkuu omin voimin mutta kulumaa on. Se tarkoittaa Suomeksi pilalle ruostuneita keulaputkia ja kallista remonttia. Selkeä vika! Ymmärämme kyllä että tämän vian maininta myynti ilmoituksessa olisi tiputtanut hinnan lähinnä varaosa scootterin hintaan, ykkös satasiin. En suosittele Rantakonetta varauksetta. Rekisteröintikin jäi itselle vaikka siitä heille 46€ maksettiin.
su 17.8.2025 klo 10.43