Feedback: K-Auto Oy
/ 5
Based on 174 feedbacks from the past year
5
37 %
4
20 %
3
12 %
2
10 %
1
21 %
Matched description
3,3
(174)
Works as expected
3,3
(174)
Value for money
3,3
(174)
Delivery/pickup
3,9
(174)
2
Moottorissa sivuääni... Ja kyselin vanhalta omistajaltakin onko asiaa tutkittu... ilmoitti ettei ole tutkittu eli hänkin asian tiesi... Ilmankos auto oli ensin ihan liikkeessä myynnissä ja sitten varmaan joku huomasi asian ja päättivät sitten ilmeisesti höynäyttää Huutokaupan kautta auton seuraavalle ja tietenkin ilman mainintaa asiasta... No mikä on totuus sitä tuskin saamme koskaan tietää. Ja tuskin liike tähänkään mitään kantaa ottaa.
ke 24.6.2026 klo 21.34
2
Palautteen K-Autolle soitin no kirjoitan vaatimukseni kaupasta kun ehdin. Reklamaatio asiasta annoin ajallaan myös huutokaupat. Comille.
ke 24.6.2026 klo 15.53
2,8
Kaupat sujuivat muuten hyvin mutta auton ilmoituksesta oli jätetty monta eri asiaa kertomatta jotka olivat selvästi esillä (putkistoa muokattu,autossa selvästi enemmän tehoa kun vakio 150hp eli siinä on ohjelmointi sekä takaikkuna on kiilattu ylös puun paloilla että pysyy ylhäällä) aika kriittisiä asioita jos miettii kuinka paljon auton oletettu arvo olisi vakiona verrattuna nyt kun viritetty sekä tehty mekaanisia muutoksia tehty👎 toivon saavani oikean rahallisen korvauksen tästä.
ti 23.6.2026 klo 23.18
5
Erittäin mukavaa ja asiantuntevaa palvelua, suosittelen kaikille!
ti 23.6.2026 klo 22.38
5
Kylmänä kun lähti ajamaan ja muutaman kilometrin jälkeen pysähdys risteykseen, niin öljynpaine valo syttyi vaikka moottorin öljymäärä oli aiemmin tarkastettu ja kunnossa.. ilmastointi ei puhalla kylmää, auto kuvattu käynnissä hallissa ja kesäkuu muutenkin ollut lämmin joten epäilen vahvasti ettei ole jäänyt huomaamatta koeajolla ilman teknistä tarkastusta.. toki vioista voi päätellä miksi auto oli ehjänä tällä portaalilla myynnissä.
ti 23.6.2026 klo 14.18
1,5
Auto oli noutohetkellä lähes ilmoituksen mukainen iso poikkeama oli kuitenki mittarilukemassa joka oli ilmoituksenmukaan 255 tkm mutta todellisuudessa se oli 264102 mikä on paljon enemmän kuin ilmoituksessa oli, ja matkalla turusta- Iihin auto sytytti moottorivikavalon joka liittyi päästöihin ja joka on luultavasti sammutettu liikkeessä ollessa useampaan kertaan jos autolla on ajettu liikkeessä ollessa n.9000 km koska olen käynyt kojaamolla sammuttamassa vikavalon ja se.syttyy uudestaanpalamaan muutaman kymmenen kilometrin ajon kälkeen . autossa ilmeni myöskin todella kova.öljynkulutus jota tutkin vielä.mielestäni liike sai autosta ylihintaa moottorin kuntoon ja mittarilukemaan verrattuna.olikin tsrkoitus kysyä teiltä että voiko tällaisen kaupan perua?
su 21.6.2026 klo 22.02
4,8
Vastasi kuvausta erittäin hyvin, ainut asia oli rikkinäinen akku mistä ei ollut mainintaa/tietoa.
ma 15.6.2026 klo 11.52
2,5
K-Auto ilmoitti Honda Jazz autoa, jossa oli paljon naarmuja ja kolhuja. Osa kävi ilmi kuvista, eli siitä ei sen enempää. Ilmoituksessa oli maininta kahdet hyvät renkaat. Kesärenkaat olivat 15 vuotta vanhat ja keskenään eri kokoiset eli laittomat. Automaattivaihteiston piti toimia hyvin, kuitenkin vaihteet täristävät liikkeellelähdössä. Ilmoituksessa mainittiin automaatti-ilmastointi, se ei kuitenkaan puhaltanut laisinkaan kylmää ilmaa. Ilmoituksessa oli siis useita selviä virheitä, jotka jokaisen autoja joskus myyneen on pakko huomata ilman tarkastustakin. Huutokaupassa ostajan pitää tutustua tuotteeseen etukäteen, se on selvää, mutta ilmeisesti ilmoitukseen saa myyjä kirjoittaa ihan mitä vaan satuja ilman vastuuta mistään.
su 14.6.2026 klo 10.06
3
Kohteesta ei kerrottu että citikan tyyppivika lämmityksen säädöt ei toimi. Muuten vastasi kerrottua j vastasi rahamäärää.nouto yms toimivat ok.
la 13.6.2026 klo 21.20
1,3
Huonosti. Ei toiminut. En. Hain kohteesta avaimen ja lähdin Turkuun Etupäästä kuului kolinaa. Vasen etupyöränlaakeri rikki. Oikean etupyörän napa hajosi Turussa. Vein kärryllä korjaamoon. Takaoikean jarrusatula jumissa. Ilmoitus ei vastannut tietoja.
la 13.6.2026 klo 13.30
1
Valehdeltu auton kunto törkeästi. Ei tietenkään mitään hyvitystä. Kehoitan välttämään kuin ruttoa näitä veijareita.
to 11.6.2026 klo 20.26
3,3
Pieni miinus. Jos pyydetään sopimaan noutoaika kuten tässä oli, niin olisi hyvä olla useampi henkilö/numero josta tavoitella. Yhteyshenkilö oli kesälomalla eikä siis tavoitettavissa.
ti 9.6.2026 klo 20.56
4
Auto oli rehellisesti kerrottu, joku laturinremmin kiljuminen oli unohtunut laittaa mutta ne on pikku juttuja.
ma 8.6.2026 klo 9.31
3,8
Autoon syttyi heti noudon jälkeen moottorivika valo, mutta se korjaantui kun vaihtoi sytytystulpat.
pe 5.6.2026 klo 19.26
4,5
Kaupat sujuivat Mezzoforten kanssa hyvin, mutta Espoon K-Auton suhtautuminen oli yliolkaista. Tähän vaikutti ilmesesti se, että kyseessä oli halpa huutokaupasta ostettu auto, ikään kuin auto ei olisikaan K-Auton myymä. Kun hain autoa, myyjä selitti, että hänellä on nyt kiire, kun hän odottaa "oikeaa" asiakasta, mutta etsi kuitenkin avaimen. Kun pyysi näyttämään, missä auto seisoi isolla parkkialueella, jolla oli yli 100 autoa, myyjä neuvoi "etsimään itse". Se "oikea asiakas" nimittäin odotti. Onneksi paloautonpunainen uusi autoni oli helppo löytää. EI NÄIN SAISI TOIMIA. Auton myyjä oli kuitenkin K-Auto, EI Mezzoforte, eikö niin? Huudettu auto on toistaiseksi ylittänyt odotukset. Loistokärry huutokauppahintaan! Halpoja kilometrejä tiedossa! Kaikki pelaa, katsastus kohta, jolloin sitten katsotaan, mistä päästä kana kusee. TTIK, VL
ke 3.6.2026 klo 13.23
3,5
Nouto meni huonosti. Jouduin odottamaan puolisen tuntia, ja rupesin tiedustelemaan asiaa. Sen jälkeen lähdettiin etsimään avaimia ja minulle annettiin avaimet kouraan ja sanottiin että auto löytyy verkolla aidatusta tilasta "se kyllä löytyy sieltä" sanoi myyjä. Olen ostanut elämäni aikana noin 20 autoa ja joka kerta kun auton on ostanut myyjä on tavalla tai toisella esitellyt ostetun tavaran ja kertonut tai kysynyt onko kaikki hyvin? Ei mitään jäänyt kuitenkaan hampaan koloon. Olen ollut satojen myyjien esimies ja kouluttaja ja tunnistin tyypin "kauppa oli tehty vanhasta halvasta autosta". Ilmeisesti pari kolme vuotta kokemusta autokaupasta, mutta asiakaspalvelu puoli ei vielä onnistu. Jos saa hyvän esimiehen niin varmasti oppii.
la 30.5.2026 klo 10.00
2,8
Myyjältä unohtui kertoa että kytkin on autossa lopussa.Muuten vastasi ilmoitusta.
pe 29.5.2026 klo 7.05
1,5
Liike ei ollut kertonut auton isoimmista vioista. Kuten moottorin öljynpaine ongelmasta ja hiukkassuodattimen (dpf) viasta. Kun hain auton autossa alkoi palamaan dpf vika valo mittaristossa ja auto alkoi toistuvasti herjaamaan moottorin öljynpainetta. Auto: vw caravelle vm. 2010. Maksoin autosta n. 6500€
ti 26.5.2026 klo 11.27
2,8
Kuvauksessa sanottiin, ettei autossa ole vikavaloja, mutta vuosihuollon merkkivalo (Service-valo) paloi heti. Toiseksi, ilmoituksen mukaan auto oli juuri katsastettu ja virheetön. Kuitenkin moottorin lämpötila nousi erittäin korkeaksi, ja myöhemmin selvisi, etta termostaatti oli jumissa. Moottori olisi voinut vaurioitua vakavasti ilman, että olisin tiennyt asiasta mitään. Kolmanneksi, auton toinen avain luvattiin toimittaa viikon kuluessa, mutta nyt on kulunut jo yli kaksi viikkoa eikä avainta ole vieläkään näkynyt.
su 24.5.2026 klo 19.10
2
Myyjä ei ole vieläkään tehnyt luovutusilmoitusta ajoneuvosta (3 viikkoa sitten ostettu auto) lisäksi ilmoituksessa virheellistä tietoa ajoneuvosta, eikä yllättäen myyjän puolelta kenelläkään halua selvittää asiaa.
la 23.5.2026 klo 11.19
4
Annan Huutokaupat.comiin liittyvää palautetta yleisesti. Olemme luopumassa sen käytöstä. Ilmoituksien tiedot pääsääntöisesti eivät pidä paikkaansa. Jos ei ihan suoranaisesti valehdella, niin jätetään kertomatta oleellisia asioita. Ilmoittajat pakenevat Mezzoforten selän taakse "miksi meille soitat kun olet ostanut Mezzofortelta?" Tai, "mikset käynyt katsomassa ennen huutoa". Se on helppo sanoa jos autot on ympäri Suomea. Helikopterillakaan ei ehtisi. Huutokaupat.com/Mezzoforte ei tunnetusti vastaa mistään yhtään mitään. Jo pelkästään yhteyden saaminen on tehty lähes mahdottomaksi. Päätän kommentointini erään automyyjän sanoihin: "Paskat myydään Huutokaupat.comin kautta ja paremmat muualla". Lisäksi oudoksuttaa joidenkin autoliikkeiden asenne huutokauppaostajia kohtaan. Se on suorastaan vihamielinen. Käytännön esimerkki kuvastakoon asiaa. Auto seisoi kovassa pakkaskelissä aurausvallien takana. Akussa ei ollut virtaa. Kun yritettiin saada apua automyyjältä, vastaus oli jotain sen suuntaista että auto ei ole meidän. Nouto ja kaikki muu on ostajan vastuulla. Saman tapaisia kokemuksia on paljon. Koska arvaan Huutokaupat.comin vastauksen, että elinkeinoharjoittajien välillä ei ole kuluttajansuojaa niin sanon vielä sen, että väärien ja harhauttavien tietojen antaminen sekä oleellisten tietojen ilmoittamatta jättäminen on muun lainsäädännön sanktioimaa. Hyvää kesää!
to 21.5.2026 klo 14.07
4,3
Kaupat sujuivat hyvin ja nouto oli helppoa, vaikka tulinkin noutamaan noin 400 kilometrin päästä. Auto oli luvatunlainen muutamia pikku vikoja lukuunottamatta.
la 16.5.2026 klo 10.48
3
Ilmoituksessa luki, että autoon on 2 kpl avaimia. Sain noudettaessa vain yhden avaimen eikä ketään tuntunut kiinnostavan onko toista olemassa. Uuden avaimen hinta 200-300e, koska kaukosäätö on samassa.
to 14.5.2026 klo 22.10