Feedback: J. Rinta-Jouppi Oy

3,8

/ 5

Based on 418 feedbacks from the past year


5

48 %

4

20 %

3

12 %

2

7 %

1

14 %


Matched description

3,7

(418)

Works as expected

3,6

(418)

Value for money

3,8

(418)

Delivery/pickup

4,2

(418)

4,8

Kaikki meni sulavasti ja erittäin asiallinen auton luovuttanut jantteri.

to 25.6.2026 klo 22.42

4,8

Auton haku sujui helposti ja nopeasti.

to 25.6.2026 klo 20.28

3

Ostinilmastoidun auton mistä sitten puuttuikin ilmastointi, ymmärrän , että kyseessä oli inhimillinen edehdys. Itse asian käsittely vei aivan liian kauan.

to 25.6.2026 klo 7.16

5

Myynti kuvauksen mukainen auto, oli vähän siistitty ja pesty ennen luovutusta, tyytyväinen!

ke 24.6.2026 klo 21.03

1,8

Melko huono palvelu.

ke 24.6.2026 klo 19.39

4,8

Kiitos kaupoista, sujuivat mukavasti ja joustavasti.

ke 24.6.2026 klo 14.16

2

Autossa vikalista voimassa vain 2 päivää kaupan jälkeen. Viat korjattu mitä vikalistassa oli mutta auto katsastettiin kokonaan uusiksi ja vikoja ilmeni paljon enemmän mitä piti.

ke 24.6.2026 klo 12.53

1,5

Ilmoituksessa ei mainittu että moottori naputtaa ja savuttaa.

ti 23.6.2026 klo 20.40

4,5

Hyvin sujui, sainko vastinetta on hankala vielä sanoa, kun oli korjattavaksi myynnissä ilman tarkkaa vikaa.

ti 23.6.2026 klo 17.50

1

Tuote ei ollut odotusten mukainen; tuotteessa oli monia piileviä ongelmia, joista ei mainittu, ja myyjän kanssa oli vaikea kommunikoida.

ti 23.6.2026 klo 11.15

4,3

Huomasin vain muutamia enemmän kuluneita asioita: radio lakkasi toimimasta matkalla kotiin (jokin kosteuteen liittyvä virhe), moottoritiellä autossa alkoi melko pelottava tärinä, jota en ole vielä tutkinut, etujarrut vinkuisivat ja ne jouduttiin vaihtamaan, sekä yhdessä kesärenkaassa oli vaurioitunut eli viilletty sivuseinä. On kuitenkin mahdollista, että jälleenmyyjä ei ajanut autolla tarpeeksi pitkään huomatakseen nämä viat. Muuten auto on hyvä. Toki siinä on hieman enemmän kulumaa kuin mainoksessa, mutta ei juuri enempää kuin kuvissa näkyi. Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen ostokseen.

su 21.6.2026 klo 21.46

4

Ei ongelmia, kaikki ok

su 21.6.2026 klo 11.35

3

Kaupat meni ok. Jälkeenpäin ilmeni Trafin sivuilta maksamatonta veroa.

su 21.6.2026 klo 10.46

2,3

Ilmoituksessa luki että kesärenkaat lailliset. 3/4renkaasta kankailla. Ratti n.90astetta vinossa.

la 20.6.2026 klo 17.06

5

Kaupat ja nouto sujui hyvin, ja auton hinta jäi "sopivaksi" Asiallinen ja teknisesti hyvin toimiva auto, lämpötila anturin vaihdoin uuteen. Uskon että Mersulla ajaa vielä pitkän siivun kilometrejä lisää.

pe 19.6.2026 klo 22.41

2

Auto piti olla kolhuja lukuun ottamatta hyvässä kunnossa ja ajokuntoinen, öljynpainevalo rupesi vilkuttamaan heti ja syttyi palamaan kokonaan lyhyen matkan jälkeen, moottorissa öljyä riittävästi kumminkin ja kardaani pitää hirveää jurinaa. Auto jouduttiin viemään kuljetuksella, ei ajokuntoinen. Moottorin avauksessa löytyi moniurahihnan kuidun säikeitä sekä kumia vanos pyörien ympäriltä ja öljyn imusihdistä runsaasti.

to 18.6.2026 klo 9.00

1,3

Noudettaessa avaimet hukassa. Ihmettelyä ja turhaa odottelua tunnin verran. Autoa myytiin hyväkuntoisena. Vaan toisin oli oikeasti. Mutta reklamaatio tehty ja käsitelty asiallisesti. Lopputulos ihan ok.

ke 17.6.2026 klo 22.59

4,8

Auto oli kuvauksen mukainen ja toimi hyvin. Nouto oli helppoa ja nopeaa, ei mitään hässäköitä. Olen hyvin tyytyväinen.

ke 17.6.2026 klo 12.04

3,8

Pisteet noutokokemuksesta. Sähköpostiviesteihin vastattiin nopeasti ja paikanpäällä sai apuvirtaa kun ajoneuvon akku oli ehtoon puolella. Tähän mennessä ehdottomasti paras noutokokemus huutokauppa-autosta. Ilmoituksen kuvauksessa oli mainittu jarrupalojen merkkivalo palaa. Kyseessä oli kuitenkin jarruvalon polttimon merkkivalo. Ei sinänsä iso asia, jarrut piti silti remontoida. Miinuksena kesärenkaiden vanteet. Ilmoituksessa oli mainittu että kesärenkaat olivat lailliset, ei muuta. Kuitenkin, nämä Enzo-merkkiset vanteet oli kiinnitetty vakiopulteilla (eikä niiden omilla, eri kokoisilla pulteilla), jonka vuoksi vanne ei keskittynyt kunnolla paikoilleen. Tällä kertaa selvittiin säikähdyksellä eikä mitään katastrofaalista tapahtunut, mutta jatkossa voisitte tarkistaa huutokaupattavien autojen vanteiden kiinnityspultit vaikka pariin otteeseen.

ke 17.6.2026 klo 3.05

5

Myyjän toiminta vähintäänkin kiitettävää, kiitos

ma 15.6.2026 klo 0.29

2,8

Nopea toimitus, hintaan nähden oletetussa kunnossa. Fiksu myyjä, hyvä auto oli. Suosittelen muillekkin rinta-jouppia.

la 13.6.2026 klo 18.48

5

Kaikki sujui hyvin ja tuote oli kuvauksen mukainen.

pe 12.6.2026 klo 16.57

5

Kaikki meni hyvin ja kohde oli kuvaillun kaltainen. Myyjä mukava ja asiallinen.

to 11.6.2026 klo 11.02

3,3

.

ke 10.6.2026 klo 17.23

5

.

ke 10.6.2026 klo 16.36

2,8

Kohkohde vastas kuvausta muuten, mutta ilmastointi ei toimi, ja takapäästä kuuluu voimakasta kolinaa epätasaisella tiellä. Näistä ei ollut mitään mainintaa ilmoituksessa, ja mielestäni näistä kuuluisi saada hinnanalennusta. Toivoisinkin , että minuun oltaisiin yhteydessä tässä asiassa. Muuten kaikki sujui hyvin. Terveisin Petri Tankka-Lehtinen

ke 10.6.2026 klo 11.12

1,5

Broken everything nowan nit tell fir this car motorr its have very much problems

ke 10.6.2026 klo 8.55

2,8

ihan ok

ke 10.6.2026 klo 7.23

3,8

Ilmoituksessa oli ettei mikään vikavalo pala, niin kun mentiin hakemaan Airbag valo palaa. ilmoitin myyjälle asiasta hän sanoi että akun jännite ollut alhainen. No jos lähtee vikakoodin lukemalla ja ei tule valo takaisin niin se 30€ lasku minulle, no en ole vielä käyttänyt korjaamolla että myöhemmin selviää tämä.

ti 9.6.2026 klo 17.59

5

Auto oli parempi kuin ilmoituksessa luki.

ti 9.6.2026 klo 17.14